Catrice featured mousse puder

Catrice Matt Mousse, puder u pjeni

15:17Anela


Ovo je jedan od onih proizvoda koji su kod mene probudili nula zanimanja kad su stigli u prodaju, čak sam jedan dobila na testiranje prošle godine i poklonila ga neotvorenog u jednom darivanju. Bila sam ubijeđena da mi neće odgovarati, da nije za moju kožu i da ja nikako ne mogu dati sud o nekom proizvodu koji je super nekom masnokošcu, meni nikako. Čak mi se i nijansa učinila previše tamnom.


Onda sam u više navrata čitala samo pohvale o njemu, Ema sa Soeurs Beauty bloga, koja ima normalnu kožu, ga nije mogla nahvaliti i naravno da me navukla. I da, uzela sam opet nijansu 025, jer ne nađoh adekvatniju. Međutim, vidjet ćete da nije strašno odstupanje, dobro se on prilagodi.
Puder dolazi u teglici i ja ga ne volim kopati prstima, a četkom uvijek ''ubodem'' previše. Nije loše pored njega čuvati neku malu špatulicu. Plastične, jednokratne kašičice za sladoled odlično posluže u ove svrhe ;)


Dakle, izvadim na nadlanicu količinu manju od zrna graška i uzimam na četku te raspoređujem po licu. Ovaj puder se tako dobro blenda i nanosi, da je to ljepota jedna. Nikad nisam imala puder ovakve teksture i stvarno ne znam je li kod svih ovo pravilo, ali se ovo blenda skoro pa samo od sebe. Moguće je zbog toga nanijeti vrlo tanak sloj. Tragovi i potezi četke uopće ne ostaju po licu. Moguće je nadograditi ga na nekim dijelovima lica, bez da izgleda ružno i debelo. 

Licu daje divan baršunasti mat završetak, ali opet ne umrtvi lice. Malo ''zblura'' i popuni pore, ublaži linijice.
Prekrivanje je zaista jako dobro. Ako ga uspoređujem s ostalim puderima iz drogerijskog ranga, rekla bih da je pri vrhu, jer više nema Manhattan Powder Mat Make Up pudera, on mu je jaka konkurencija što se tiče prekrivanja. 
Na licu apsolutno nije težak. Sviđa mi se kako izgleda i kako se drži na mojoj trenutno masnoj T-zoni, koju ne moram dodatno ni matirati puderom u prahu, ako izlazim na kraće vrijeme. Preživi sigurno 3-4 sata bez prosijavanja i kad ne nosim fiksirajući puder. To je meni izvanredno. Ne topi se na vrućinama i ne klizi s lica.
Eh, sad, budući da ja imam suhe i osjetljive obraze, zbog atopijskog dermatitisa, uvijek imam neke flekice, lišajeve,crvenila, ljuspice i suha područja. Jako mi je bitno da me nije dodatno iritirao i pravio stanje gorim, a mogla sam se pouzdati da će to sakriti i zamaskirati u danima kad mi je trebalo prekrivanje i dodatna doza samopouzdanja.
Kako dan odmiče, tako ni puder na obrazima ne stoji onako savršeno, suha područja se malo više ističu. Tome sam doskočila miješajući ga s kapljicom Avon Nutraeffects ulja za lice. Može bilo koje ulje, ali ja volim ovo za miješanja s puderima jer je lagano i nemasno.
Uz ulje, puder se još bolje stopi sa tim nešto suvljim predjelima.
Na masnom nosu se zna malo ''skejkati'' nakon 4-5 sati, pogotovo ako nije fiksiran. To sam rješavala blotanjem i prepudravanjem, ali nakon 7-8 sati bi ga ipak trebalo nanijeti ponovo, skupio bi se sa strane nosa. Nije mi to ništa strano, tako je sa svim puderima na masnoj podlozi, ovaj još ima odličnu postojanost. I to bez matirajuće kreme, baze, fiksatora i ostalih smaračina.
Ne skuplja mi se u borama na čelu, ne uvlači se u pore i ne oksidira na licu.

Nijanse su malo čudno poredane, ima ih svega 4.
025 Light Beige mi je nekako djelovala najneutralnije, ali hajd' se pouzdaj u testere kad su odavno oksidirali i osušili se.
Na slici je između Bourjois Healthy Mix pudera u nijansi 52 i Rimmel Lasting Finish 103 pudera.
Znam da u poređenju s njima žućkastima djeluje kao da ima rozi podton, ali mi ne djeluje tako kad ga promatram zasebno.


Evo ga i na golom licu, gdje djeluje prilično neutralno...



...a prekrije i ovu moju šugu po licu :D

Ne nanosim ga ispod očiju jer je to ipak mat puder i strah me isušivanja tog osjetljivog dijela lica.
Košta oko 10 maraka ili 5 eura, dolazi u količini od 16 grama koja se relativno brzo troši, pa ću ja ubrzo otići po još jedan primjerak. :)
Nadam se da ga neće skoro povlačiti iz prodaje, kako to obično biva sa Catrice i Essence šminkom, taman kad ja otkrijem nešto što me oduševi.

Hvala na čitanju :*


You Might Also Like

31 komentari

  1. Moram opet napisati - savršenstvo od pudera! I ja se nadam da ga neće povući :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ne daj boze hahah, ima da nalagerujem punu ladicu :D

      Izbriši
  2. Nekad davno sam koristila jedan puder u pjeni, nemam pojma koji, samo se sjecam da nisam kupovala kod nas vec u inostranstvu. Bio je sjajan. Ovih dana sam bas mjerkala opet nesto te strukture ( ne znam zasto kad mi je bb krema sasvim dovoljna, ali zenska posla ) pa mi je ova tvoja recenzija taman kao znak s neba :) Od sutra je u CM- u 30% popust na sve pudere taman cu ga uzeti.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ne znam ni sama koliko sam ga puta uzela, pa vratila na policu i odustala, a ne znam ni sama što, jer sam pročitala sve moguće pohvale. Hjoooj Anela, izbijaš mi pare iz džepa!

    OdgovoriIzbriši
  4. Bitch please, pa hvalila sam ga prije Eme :D i kupila dosad 5 6 kutijica i prosla 3 nijanse.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oh, oprostite gospođo Anonimna, poznajemo li se mi? :D

      :P znam da jesi ali tvoje preporuke pudera nisam uzimala u razmatranje haha, popravit ću se, obećavam.

      Izbriši
    2. Boze sacuvaj, jel ti to meni ne vjerujes jer ne postavljam fotografije proizvoda u akciji?

      Izbriši
    3. ne vjerujem nista dok statistiku ne prezentiras, GA, molit cu lijepo:D

      Izbriši
  5. Obožavam ovaj puder i odlično paše mojoj masnoj koži ljeti jer je lagan na licu te se uz njegov mat finsh i malo transparentnog pudera ne sjajim poput disco kugle :D Nekad je bila i nijansa 020, no zbog nekog razloga su je povukli iz prodaje pa ja sada koristim nijansu 010 i ona mi odgovara, dok Bourjois Healthy Mix koristim u nijansi 52 kao i ti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. cudno mi je kako mi je ova 25ica je odgovarala i dok sam bila svjetlija, a i sad kako sam dobila mrvicu boje u licu :D ili se fobro prilagodi, ili ja nemam dobro svjetlo pred ogledalom haha, a kad se nanese i bronzer i rumenilo, izgleda to ljepse.
      Vidim na sluzbenoj stranici da ima malih promjena na naljepnici na poklopcu ovog pudera, nadam se da je formula ostala jednako dobra :)

      Izbriši
  6. Odlican post ako uspijem potrosit ovo svoje brdo pudera. Uzet cu ga 😀

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. uzmi, uzmi potrosit ce se :D ;)
      ja razmisljam da li da uzimam ovaj novi HD ili da pricekam ipak da neki potrosim :D

      Izbriši
  7. Ja ga osvojih u tom rodjendanskom nagradjivanju :) Fenomenalan puder!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahaha, sjećam se, drago mi je što si se javila i što ti odgovara :*

      Izbriši
  8. Odličan je, meni se najviše sviđa jer nije težak na licu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i meni isto, nije ni nalik nekim mat puderima koje sam imala priliku probati ranije. :)

      Izbriši
  9. Jos uvek nisam probala nista od Catrice, a i nema svaki DM ovde njihove proizvode, ali zainteresovala si me za ovaj puder :) Kristina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. puderi su im inače iznadprosječno dobri, rumenila, neki ruževi i neka mono sjenila, olovke za obrve, pečeni bronzer i LE kolekcije za highlightere i paletice sjenila :)

      Izbriši
    2. Hvala ti puno na preporukama :) Kristina

      Izbriši
  10. Odlicno izgleda! Ja sam odusevljena :D

    OdgovoriIzbriši
  11. Ja sam imala ovaj puder i bio mi je odličan. Pakiranje je stvarno nepraktično. Koristila sam štapić za uši i sa njim vadila puder iz teglice

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahah, moramo se snalaziti nekako :D drago mi je da ti je odgovarao puder.

      Izbriši
  12. Meni se ne sviđa, ja imam suvu kožu i nikako nije za mene. Uzela sam nijansu 020 koja mi je ok, i jeste lagan kao što kažeš. Međutim, meni ne pokriva dovoljno (pri tom nemam bogznakakve nepravilnosti na licu), a ono što mi najviše smeta je što mi nenormalno istakne pore. Jedan od najgorih pudera koje sam probala, evo i sad sam se iznervirala setivši ga se (nemoj da misliš da imam išta protiv tebe ili ovog tvog posta, samo mi puder tj. mus ide na živce). Probala sam i sa prajmerom i bez, sa kremom itd. ali ista priča, tako da je otišao u kantu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahah, ma kakvi, taman posla da zamjerim. Normalno je da nam svima ne odgovara isto. Očito se s tvojom kožom ne voli nikako :D. Dešava se i meni s nekim hvaljenim proizvodima, pa prvo mislim da sam ja neki izrod, a onda se iznerviram i pravac kanta, i to ga s užitkom ubacim unutra :D

      Izbriši
  13. Hello :) Možeš li mi reći ako imaš Catricov korektor, Liquid Camouflage 010- u usporedbi sa Rimmel Lasting finish 103 jesu li nijanse slične? HVALA TI PUNO :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. oprosti sto kasno odgovaram, tek sam vidjela komentar. liquid camouflage je svjetliji od 103 nijanse rimmel pudera. mogu ti slikati jedan pored drugog da vidis koliko, ali mi se javi na mail ili na fb stranicu pa cu ti poslati fotografiju :)
      lipstickattack@gmail.com

      Izbriši
  14. Hello :) Možeš li mi reći ako imaš Catricov korektor, Liquid Camouflage 010- u usporedbi sa Rimmel Lasting finish 103 jesu li nijanse slične? HVALA TI PUNO :D

    OdgovoriIzbriši

Facebook

Obrazac za kontakt