krema za sunčanje marmelada za sunčanje Olival

Olival proizvodi za sunčanje

13:04Anela


Nekada početkom ljeta me obradovao paket Olival proizvoda za sunčanje, u kojem su se našle kreme sa SPF, losion, pekmezi, ulja za sunčanje i after sun losion-za njegu kože nakon izlaganja suncu.
Nažalost, ja sam ove godine uspjela odvojiti samo 5 dana za odmor na moru, od čega sam jedan provela u sobi, bolesna. :D Žao mi je što nisam ove proizvode mogla testirati još barem desetak dana, da steknem prave utiske, ali što je tu je, mogu podijeliti s vama koliko su mi se svidjeli nakon nekoliko korištenja.
Budući da su mi poslali čak dva pekmeza i dva ulja za sunčanje, nikako nisam mogla isprobati sve, pa jedan pekmez(sa zaštitnim faktorom 10)  i jedno ulje(bez zlatnih čestica) nisam ni otvorila. Pričekat će iduće ljeto. Sastavom se mnogo ne razlikuju od pekmeza i ulja koje jesam testirala.
Svi ovi proizvodi imaju sličan miris, blag i ugodan, ništa pretjerano parfemirano, kokosasto, vanilasto, kolačasto, što ja ne podnosim ljeti na vrućinama :D 
Krenut ću najprije sa proizvodima koji štite od UV zračenja, njih sam mazala stalno i imam više toga za reći o njima.

Krema za lice je s faktorom 30, kombinacijom mineralnih i kemijskih filtera, pa štiti i od UVA i od UVB spektra. Čestice titanij dioksida su nano veličine, što znači da je moguće da prolaze kožnu barijeru. Lijepo se i ravnomjerno razmazuje i ne ostavlja bijeli trag. Nisam primijetila da mi isušuje lice ili da mi je u ovom kratkom roku u kojem sam je koristila, izazvala prištiće. Krema je ipak samo za plažu, kad ne nosite šminku, jer je prilično masna. Ne bih mogla zamisliti da je nosim svakodnevno na licu i da se preko nje šminkam, za tu svrhu nije. Nisam sigurna ni da bi odgovarala izrazito masnom i problematičnom licu zbog parafina, kakao maslaca i maslinovog ulja u sastavu.
Znala sam je mazati i na ramena i dekolte i ni tu mi nije stvorila probleme. Plus je što ne sadrži alkohol, onaj isušujući. Od takvih krema za plažu, danima poslije odmora oporavljam lice od dehidracije. Ovaj cetearil alkohol, kojeg vidite na trećem mjestu u sastavu, je masni alkohol i ne isušuje lice, nego ima ulogu emulgatora.

SunMilk mlijeko za sunčanje ima faktor 20, što spada u neku srednju zaštitu. Nije za izrazito svijetlu i na sunce osjetljivu put, dok ne dobije malo boje. Meni odgovara, ja ne izgorim ako baš ne boravim na podnevnom suncu nekih sat-dva. Tako da sam ja koristila već prvi dan ovaj losion, ali sam se držala hlada od 11 sati do 3-4 sata iza podne.
Losion je jako rijedak pa me pomalo i živcirala ta tekstura. Vodenasta, a pomalo sirasta, nije mliječna kao kod većine losiona ovog tipa. Lako u dlan iscuri i više nego što biste htjeli i ambalaža ostane masnjikava, ako ne obrišete dio na otvoru. Nije praktično na to paziti na plaži. Možda bi bilo pametnije ovakav losion pakirati u bočicu s pumpicom.
Losion se jako lijepo maže, prilično brzo upija i vrši svoju funkciju, pocrvenila nisam dok sam se mazala. Filteri su također kombinacija kemijskih i fizičkih, mineralnih, ali je bitno naglasiti da ovaj losion sadrži i benzofenon-3, ne tako bezazlen sastojak, ali u EU dozvoljen do određene koncentracije (10%) u proizvodima. Švedska ga je zabranila, jer je okarakteriziran kao hormonalni disruptor i nije preporučljivo da ga koriste mala djeca.

SunTane pekmez za ubrzano tamnjenje


Probala sam pekmez bez zaštitnog faktora. Sviđa mi se što je pakovanje s poklopcem koji je pričvršćen za ambalažu, pa ga samo poklopite, ne morate zavrtati masnim rukama.

Ako ga poredim s Afrodita marmeladom koju sam recenzirala prošlo ljeto, prednost dajem Olivalu i to veliku. Tekstura nije onako teška ni masna, mada i ovaj ostavi film na koži i ne upija se u potpunosti, ali to nije tako drastično. Lijepo se razmazuje, ne klizi i ne topi se s izrazitom lakoćom u dodiru s kožom, ali ćete ga ipak razmazati bez problema.
Baza mu je petrolatum ( ista stvar kao i vazelin, po sastavu), u to su umiješani maslinovo ulje, pčelinji vosak, kakao maslac, ekstrakt mrkve, orahovo ulje, sezamovo ulje. Jedina i najveća mana, što se mene tiče, je to što je obojen. Izrazito. S jedne strane mi se to sviđa jer instantno pruža lijepu i za nijansu-dvije tamniju boju puti, ali s druge strane, ostavi fleke po ručniku i po kupaćem kostimu. Dobro sam se namučila perući bijeli kupaći kostim, čak sam ga ostavila jedno vrijeme u rastvoru varikine kad sam došla s odmora, ali su mi bretele ostale žućkaste. :(

SunGold zlatno ulje za sunčanje



Ulje za sunčanje sa zlatnim česticama je divan proizvod koji sam s užitkom i non-stop prskala po sebi i preko zaštitnog faktora, a i kada nisam nosila SPF iza 17-18 sati, a i navečer na gole noge, zbog divnog sjaja koji ostavlja. Nosila sam ga i kad sam se vratila kući jer baš lijepo naglasi tamniju put, a koža djeluje zdravo i njegovano. Ova zlatna prašina unutra uopće nije previše izražena kad se ovo razmaže. Dobije se umjereni efekt, šljokice nisu prekrupne.
Upija se relativno brzo, ako ne stavim puno proizvoda, ne treba mu dosta vremena.
Osnovu ulja čine bademovo, sezamovo i maslinovo ulje, zatim su tu i kakao maslac, ekstrakt nevena i orahovo ulje, neki sastojci slični silikonima, da poboljšaju mazivost i upijanje, regulatori kiselosti, antioksidansi, nekakvo ulje biljke šulac, Crambe Abyssinica, šta god to bilo :D. Nisam do sada čula za to.

I sad dolazim do suštine. Djeluju li ulje i pekmez i jesam li dobila više boje nego inače, dok nisam koristila ovakve proizvode i akceleratore tamnjenja?
Nisam. Za 4 dana sunčanja nisam ni mogla očekivati neku brončanu put, pogotovo jer sam ja bijela i uglavnom se čuvam sunca. Na nekome tko tamni brže vjerovatno bi i rezultati bili bolji i primjetniji. Potamnila sam dvije-tri nijanse, meni sasvim dovoljno da sebi izgledam ljepše i zdravije.
Ulje sa zlatnim česticama bih definitivno kupila i preporučila jer daje divan izgled koži i nije pretjerano masno, spada u lakša ulja, lijepo miriše i pumpica funkcionira kako treba.


Posljednji proizvod koji sam testirala je After Sun losion, SunSOS
Losion bih mazala navečer, poslije tuširanja. Piše da pruža efekt hlađenja, ali ja to nisam primijetila. Lagane je teksture, upija se brzo i ne ostavlja kožu ljepljivom. Pokazao se vrlo korisnim kad sam jedan dan hodala po najvećoj vrućini oko podne i kad nisam namazala zaštitnom kremom područje iza vrata, a kosa mi je bila podignuta. Imam naviku da mažem lice i ruke i ramena, a taj dio sam zaboravila pa mi je pocrvenio. :/
Mazala sam nekoliko puta tijekom večeri ovaj losion na taj opečeni dio i do ujutro je crvenila nestalo. Ne znam zašto je ovdje na ambalaži navedeno da i ovaj proizvod sadrži benzofenon-3 a ja ga ne vidim na listi sastojaka. Možda je u vrlo maloj koncentraciji, a direktiva EU nalaže da to bude navedeno na ambalaži, ako ga proizvod sadrži u koncentraciji većoj od 0.5%.
Sadrži glicerin, parafin, sok aloa vere, maslinovo ulje, kakao maslac, pantenol, ali ima i alkohol prilično visoko na listi. Ne bih ga koristila kroz duži period, za njegu kože, upravo zbog toga. 

Jeste li probale neki od ovih proizvoda i kakvi su vaši utisci? 
Hvala na čitanju :)

PR proizvodi, poslani na recenziju

You Might Also Like

1 komentari

  1. Ranije sam koristila Olival proizvode za zastitu od sunca, ali pre 2 godine sam pocela da koristim Eucerin i skroz sam zaboravila na ostale. :)

    OdgovoriIzbriši

Facebook

Obrazac za kontakt