Avon ruževi sjajilo za usne

Avon Shine Burst ruževi

21:17Anela


Mat tekući ruževi su iz sezone u sezonu jedan od vodećih makeup trendova, a oni lagani i transparentni su potisnuti negdje u zaleđe, okarakterizirani kao nešto nepoželjno u kozmetičkim torbicama jedne zrele žene. Nepravedno, što se mene, karminofila, tiče. Ja ih ne diskriminiram po finišu, samo po teksturi :D.
Moram priznati da sam se ovo ljeto prilično umorila od mat usana. Ne mogu na +30 podnijeti ni mrvicu nelagode na usnama ni na licu, pa sam nosila minimum minimuma šminke i labelo, sjajilo nakon dugo godina i ovi su mi ruževi sjeli kao kec na desetku.
Avon je plasirao liniju poluprozirnih, balzamastih i njegujućih ruževa. Što se mene tiče, baš u pravi čas.


Meni su ovo ''ruževi za svaki dan''. Kao što su većini nas farmerke odjeća za svaki dan. Kad krenem do prodavnice, do općine po kakav papir, po dijete u školu, ja ne nosim ultra upadljivi crno-ljubičasti mat ruž. Dobro, bude i takvih trenutaka, ali to je rijetkost. :D Obično zaboravim namazati usne pa rovim putem po torbi u potrazi za labelom, a ako u onom šizofreničnom neredu u torbi nabasam na nešto ovakvo, što me riješi osjećaja suhih usana, a da i malo boje, ja sam sretna.
Shine Burst ruževi su na usnama poput sjajila, koja se ne lijepe. Liče mi na Indulgence ruževe, jednako su lagani i hidratantni, samo su u ljepšoj ambalaži i čini mi se malo ''tanji'' po teksturi, odnosno rjeđi i više se ''kližu'' kad protrljate usne međusobno. Imala sam par Indulgence ruževa i čini mi se da su bili malo bolje pigmentirani od Shine Burst ruževa. Bliže ruževima u klasičnom smislu, dok su Shine Burst bliže sjajilima za usne.

Podijeljeni su u nekoliko grupica, po boji. Bež-neutralne, ružičaste, crvene i ljubičaste. Vrlo su, ali vrlo slični. Pogotovo ovi iz crvene i roze ambalaže. Čak i meni koja raspoznajem 50 nijansi crvene :D
Dakle, svi su rozikasti ili crvenkasti, nekoliko njih vuče na breskvasto, jedan je tamniji, par njih nude. Ne možete pogriješiti ni s jednim, ako ste neodlučne oko nijansi. Čak i ovi kod kojih se vide šljokice, nisu loši i to se ne primijeti na usnama, ne djeluju sedefasto ili metalik. Jedino je moguće da vam na usnama ostanu šljokice nakon što se ruž skine.
Nisam ih slikala na način da se vidi cijelo lice, upravo zbog toga. Svi su mi djelovali slično, pa sam se na kraju pogubila u moru slika i nisam znala koji nosim, pa sam odustala. :D
Tekstura i pigmentacija nije ista kod svih, neki su slabije, neki jače pigmentirani, neki se mažu ravnomjerno, dok se neki nakupljaju u boricama usana. O tome više riječi kasnije. Ne cure mi preko linije usana i olovka mi nije bila potrebna. Nanosila sam obično dva-tri sloja, baš onako kako bih nanijela i balzam za usne. Mekane su teksture ali su nekako gelasti, ne tope se previše kad ih mažete, neće se odlomiti, osim ako im baš nije bilo vruće.
Mirišu blago i voćkasto. Skoro neprimjetno.
Trajnost ruževa me poprilično iznenadila, ja sam mislila da će njih nestati s usana u roku od pola sata, bome nije tako bilo. Neki su u stanju da ostanu na usnama i do 2-3 sata, ako ne jedete i ne pijete. Naravno, kavu ili neki obrok neće izdržati, nisam ni očekivala. Nije ih problem ni popraviti u hodu, bez ogledala, pogotovo ove slabije pigmentirane nijanse.

Nemojte da vas zavaraju fotografije na kojima je uvećani prikaz, uživo su baš minijaturni, svega 1.8 grama. Brzo se troše. U trenutnom katalogu koštaju 6.90 KM. Jeste li se već odlučile za neku nijansu?
Ako niste, možda vam sljedeće fotografije pomognu u odabiru :)

BEŽ



Peach Punch je breskvasti-nude, slabije pigmentacije, ali da usnama breskvasti ton. Nažalost, naglasi ljuskice na usnama, pigment se za njih jače hvata. Ruževi ove teksture obično maskiraju suhe usne, ali ne i ovaj.
Iced Mocha je divna smećkasto-mauve-nude mućkalica, jedan od mojih favorita. My lips but better kategorija.
Nude Shine je slabije pigmentiran topli nude, ima šljokice ali se na usnama ne vide, samo su usne još sjajnije. Podsjeća me na jedno Loreal Glam Shine sjajilo koje sam obožavala u srednjoj.
Honeysuckle neće pobrati puno simpatija jer je ovo smeđa boja, boja hrđe, koja malo kome dobro pristaje.

LJUBIČASTI


Fresh Fuchsia, blaga pink boja koja malo vuče na fuksiju na usnama. Dobre je teksture, neće se skupiti u boricama i neće naglasiti teksturu.
Vivid Cherry je jedan od pigmentiranijih i kvalitetnijih primjeraka iz ove linije. Daje sasvim lijepu, berry boju usnama i prilično dugo opstane.
Plum Shock je divan u ambalaži, međutim ne nanosi se ravnomjerno, ostavlja linije i nije zahvalan za nošenje.

CRVENI


Grapefruit i Berry Burst su meni skoro identični, s tim da Grapefruit vuče više na ružičasto, a Berry Burst je malo slabije pigmentacije i koraljnog je podtona.
Raspberry Glaze i Strawberry Blush imaju šljokice, koje nisu previše uočljive kad ih namažete, a i njih razlikuje samo oštro oko :D. Na usnama su svi prilično jednaki.

ROZI



Rose je jedna divna nude-roze boja, nije presvijetla i definitivno se vidim s njom, iako ovakve nijanse rijetko nosim. tekstura je odlična i ako poželim nositi ovakvu boju, uvijek ću prije uhvatiti ovaj balzam-ruž, nego neku pigmentiranu mat varijantu, jer su mat ruževi u ovim bojama obično loše teskture i djeluju suho i neravnomjerno na usnama. Ovaj ne, ovaj baš volim. Jedan od mojih favorita.
Dragonfruit Pink u ambalaži izgleda kao neki sedefasti ruž, ali zbog slabe pigmentacije, na usnama je kao klasično sjajilo.
Calypso je tamnija varijanta Rose ruža, s više malinastog tona.
Tangerine Gleam je malo više crvenkasta nego pink, ima vrlo vrlo sitni šimer.


Hvala vam na čitanju :) :*

PR proizvodi, ustupljeni na recenziju

You Might Also Like

17 komentari

  1. Imam Nude Shine i obožavam :) Kao što ti reče posluže kad sam u žurbi a usne budu blago naglašene :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. upravo tako :) za svakodnevne prilike su super, a za specijalne i vecernje izlaske, biram pigmentirane, trajnije i mat verzije ruzeva. :)

      Izbriši
  2. Vec sam odlucila da ih necu narucivati, ali zbog tvog uvijek odlicnog prikaza na usnama sam morala kliknuti na post i pregledati slike...Uzivam u tvojim prikazima šminke na djelu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Majda na komplimentu. :D <3
      Bas mi je drago sto ti se slike svidjaju, najvise mi na to ode truda i vremena.

      Izbriši
  3. E pa nema, dok ne vidim kod tebe ili kod Arene, kao da nigde nisam videla :)
    Definitivno ih preskacem, bolje mi je da uzmem sjaj umesto ovoga, mislila sam da je to malo jace, ali ipak bolje sto sam nekako odolela izazovu :)
    Divna si, zelim ti lep septembar, Alekta :) :***

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Alekta draga, hvala ti po ko zna koji put. :D <3
      Nisu jaci od sjajeva, u biti, nalazila sam na pigmentiranije sjajeve od ovih ruzeva. Dobra je stvar sto se ne razlijevaju preko ruba (barem meni ne) i sto njeguju usne. Obojeni balzami, nemasne, gelaste teksture, to su ovi ruzevi.
      Septembar je meni mozda i omiljeni mjesec, da se jos uvijek ne peglam s ispitnim rokovima, bio bi mi jos drazi :))) :*** pozdrav veliki.

      Izbriši
  4. Odgovori
    1. Hvala ti puno Radice, drago mi je što ti se sviđa post. :)

      Izbriši
  5. Nemam šta više da dodam osim - SAVRŠENI. Stvarno si ih divno predstavila, a još veću čar dodalo je to što ti savršeno pristaju ^_^

    http://danny991.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  6. Mislila sam da me ne zanimaju, ali sad kad sam vidjela ove divne prikaze kod tebe nisam vise tako sigurna. Sve pohvale za recenziju!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. haha, hvala ti puno, veliki je to kompliment :D <3
      ja da biram, uzela bih iced mocha, vivid cherry ili rose.

      Izbriši
  7. Mislila sam da me ne zanimaju, ali sad kad sam vidjela ove divne prikaze kod tebe nisam vise tako sigurna. Sve pohvale za recenziju!

    OdgovoriIzbriši
  8. Letos sam kupila nijansu grapefruit i nijansa je predivna, sam ruz je prelepo shimerst na usnama i lagan, vrlo ugodan....ali, nije za masnokozce pogotovu leti, jer se razilazi na ivici usana....prosledjen....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nažalost, ljeti bi se mogle desiti takve stvari, kao i topljenje ruževa u torbi i lomljenje prilikom mazanja. A dobro su mi došli sad u ovom hladnom periodu, čuvaju mi usne od isušivanja, a daju malo boje :)

      Izbriši

Facebook

Obrazac za kontakt